tiistaina, elokuuta 16

KALLION KIRPPULÖYTÖ

helsinginkatu recci

Helsinginkadulle on hiljattain ilmestynyt uusi second hand store, eli tuttavallisemmin siis kirpputori. Recci sijaitse osoitteessa Helsinginkatu 16, mutta löytyy myös Unioninkatu 45:sta. Paikka yllätti mut positiivisesti tarjonnallaan, vaikka olikin suppeampi kuin isoimmilla kirppariketjuilla. Tein muutaman super kivan löydön, ne saatte nähdä myöhemmin. Merkkivaatteita oli mukavasti ja hinnat hieman huokemmata kuin esim. UFFilla.

Parasta: alakerrassa on huone, jossa kaikki tuotteet on euron!

Käytiin Sinin kanssa pyörähtämässä myös Fidan lähetystorilla, josta nappasin mukaan uudet verhot ja tyynynpäälliset. Kämpän sisustus alkaa pikkuhiljaa olla jotenkin edes kohdillaan, vaikka ikuisuusprojektihan se on. Leppävaarassa asuessa meidän makuuhuone oli oikeastaan täysin valkoinen (ykstyiskohtia lukuunottamatta) ja oma tyylisuunta sisustamisen suhteen oli jokseenkin hakoteillä ja vaikka pidinkin meidän makuuhuoneesta, ei kokovalkoinen ole yhtään mua. Nyt olen saanut Kallion kotia päivitettyä omannäköiseksi ja toivon mukaan pääsen esittelemään sen teillekin pian!

sini

katri valan puisto

Vitsi miten pienestä ihminen voi tulla onnelliseksi. Aurinkoinen päivä ja uudet ihanat jutut kotiin, ah! Nyt voi painaa pään tyynyyn tyytyväisenä ja toivoa, että huominen olisi yhtä mahtava. Ai niin, mä löysin vielä kuvassa olevat, jo kadonneiksi luulemani arskat äidiltä - happiness! Alhaalla tämän päivän löydöt, josta saa pienen käsityksen millainen feng shui mun kodissa vallitsee. Mainitsinko jo, kuinka iloinen niistä olen?

flea market stuff

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti