sunnuntaina, huhtikuuta 10

MITÄ ELÄMÄ TUO SE TULKOON MINUN LUO

Photo 1

Huh huh, en ole koko blogiurani aikana saanut yhdestä postauksesta näin paljon positiivista palautetta, kuin viimeisimmästä. Se on herättänyt keskustelua ja oon saanut paljon kivoja viestejä niin tutuilta kuin tuntemattomiltakin. Aivan mieletöntä!

Mennyt viikko on ollut muutenkin mulla monellakin asteikolla paras pitkään aikaan. Mä olen ollut joka päivä aamusta iltaan asti liikenteessä, saanut ihan helvetisti asioita eteenpäin ja ehtinyt nähdä mun perhettä ja ystäviä. Lauantaina ajettiin faijan kanssa Himokselle laskemaan päiväksi, tiistaina kävin äidin luona syömässä. Lähdin vasta myöhään illalla takaisin kotiin päin ja istuessani yksin tyhjässä dösässä oli aikaa miettiä kaikenlaista. Kuuntelin napeista kunnon fiilistelymusaa ja yytsin ikkunasta ulos pimeyteen ja koin sellaisen tunteiden pyörremyrskyn, ette vastaavanlaista ole tullut vähään aikaan. Teki mieli itkeä samaan aikaan ilosta ja surusta ja kaikesta. Eniten onnesta, kiitollisuudesta.

Photo 3
Photo 89
Photo 5

Mun elämä on aikamoista vuoristorataa viime vuodet, mutta nyt tuntuu, että kaikki on pitkästä aikaa tasapainossa.
Mä olen tajunnut, ettei mun onni ei ole muista ihmisistä tai asioista, vaan omista teoista ja saavutuksista kiinni. Kulunut viikko on ollut täynnä onnistumisia ja niistä oon saanut huikeesti energiaa mun päiviin.
Enpä muista milloin viimeksi arki olisi maistunut näin hyvälle.

Ja mistä varmasti tiedän, että elämässä on vihdoin alkanut noususuhdanne?
- En löydä enää aikaa Temptation Islandille.

Photo 4
TAKKI & NEULE SECOND HAND FARKUT BIKBOK
KENGÄT ZARA KORUT & HUIVI GLITTER 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti