torstaina, huhtikuuta 21

HAIR TALK & HERMAN'S HAIRCOLOUR

Viime kesästä asti olen kasvattanut mun fledaa ja projekti eteni hyvää vauhtia aina tähän kevääseen asti. Annoin mun oman värin kasvaa rauhassa ja vanhoja kuvia katsellessa huomasi, että pituutta oli tosiaan tullut lisää. Mitä sitten kävi?

Tuli kevät ja kuten moni muukin tähän aikaan, halusin muuttaa ilmettä hieman vaaleammaksi. Vuoden tauon jälkeen uskaltauduin kampaajan tuoliin ja vaalennettiin Olaplexin avulla mun tukkaa, joten se ei ottanut juurikaan damagea. Kelataan tästä noin kuukausi eteenpäin, päätin kokeilla onnea ja hakea hiusmalliksi. Ennen hakua päätin, että haluan pysya vaalean sävyissä ja mikäli mulle olisi ehdotettu jotain muuta, olisin laittanut stopin koko hommalle. Mun toiveita kuitenkin kuunneltiin, hetken mielijohteesta annoin luvan leikata pituudesta kaiken kuolleen purkan vekka ja sitähän lähti sitten reippaasti yli 10 senttiä. So basically, I'm back where I started..

Hiusmallina olosta mulle jäi käteen - tai päähän - ihanat olkapäille asti ulottuvat vaaleanpunaiset kutrit. Se väri ei kuitenkaan kovin montaa pesua kestänyt ja nyt tilanne oli jo hälyyttävän kanarianlinnunkeltainen. Siitä on aika kauan kun mulla on viimeksi ollut näin vaaleat hiukset, joten kysyin apuja mun kaverilta. Sain hyviä vinkkejä ja marssin maanantaina Cybershopiin aikeissani ostaa joku hopeanharmaa Crazy Color suoraväri. Valikoima oli kuitenkin muuttunut ja hyllyihin oli ilmestynyt Herman'sin uusia suoravärejä. Kysyin myyjältä pari vinkkiä, mutta aika mututuntumalla valitsin sävyn Sylvia.

13054466_10154006766393820_839283695_o

Pidin väriä päässä noin kahden tunnin ajan ja lopputulos oli ainakin parempi kuin mistä lähdettiin:

13054595_10154006766438820_872340703_o

En aivan sataprosenttisen tyytyväinen ole, mutta onneksi purkissa on vielä ihan hyvin kamaa jäljella ja viikonloppuna sävytän vikatkin keltasen vivahteet edestä pois. Tulipas yllättävän paljon tekstiä näinkin tylsästä aiheesta kuin hiukset, mutta toivotaan, että tästä on jollekin apua!

Ai niin, tärkein meinasi unohtua.. Herman's Amazing suoravärit on vegaanisia eikä niitä ole testattu eläimillä!

6 kommenttia:

  1. Arvasin että taivut niiden leikkaushoukutteluille :D
    kyllä se siitä kasvaa ja toivottavasti vahvempana

    VastaaPoista
  2. Joo, minä hullu hetken huumassa meinasin antaa niiden saksia vielä enemmän :D Näin mäkin toivon!

    VastaaPoista
  3. Ootko Jennin kanssa kavereita?

    VastaaPoista