perjantaina, lokakuuta 30

THE BITCH IS BACK

Uusi alku. Taas.

F2

Korrekti tapa aloittaa postaus näin pitkän tauon jälkeen on varmasti pyytää anteeksi, joten pahoitteluni. Tiedän, että osa teistä on ihmetellyt, minne olen taas kadonnut, miksi en enää bloggaa. Toisaalta taas tiedän, että tästä on viimeisen vuoden aikana muodostunut oma repertuaarini ja näihin katoamistemppuihin ollaan jossain määrin jo varmasti totuttu. Suurin syy on varmaan jonkin asteinen burnout koko hommasta, liekki on niin sanotusti palanut loppuun.

Muutama sellainen tajunnanvirran räjäyttävä momentti on tosin ollut, kun päähän on iskenyt niin kipee ajatus, että se olisi melkein pakko saada kirjattua heti ylös, ettei varmasti unohdu. Ja maksimoida hyöty jakamalla se tänne, teille tietysti, mutta ei sitten kuitenkaan. Pitkän tauon jälkeen kynnys postata kasvaa ja mä ainakin otan sitä suuremmat pressuret siitä tauon jälkeisestä tekstistä, mitä pidempi se tauko on ollut.

No, mitään todellista ahaa -elämystä tähän ei sisälly, vaan tosiassa innostuin kirjoittamaan tätä neljältä yöllä, kun Netflixin tapittaminen riitti, mutta koulutehtäviin uppoutuminen olis todellakin too much. Kaipa mä halusin tällä postauksella ilmoittaa teille olevani elossa, ja että bloggaaminen jatkuu säännöllisen epäsäännöllisenä. Ihan sen takia, että nyt mulla on sellainen olo, että mä oikeasti haluan tehdä tätä, eikä koko juttu ole ihan väkisin väännetty. Musta tuntuu, että vihdoinkin kaiken härdellin keskellä palaset on loksahdelleet paikoilleen ja fiilikset on kohillaan.

F1

Niin kuin elämässä yleensä, kannattaa ongelmia lähteä ratkomaan palaamalla alkuun ja tutkiskella, mistä ne ovat lähtöisin. Omalla kohdalla fiilis ja inspis bloggaamisen suhteen oli pitkään kateissa, onhan tämä niin ah-niin-pinnallista ja muutenkin aivan menneen talven lumia. Turhaa paskaa. Sitten se luova puoli mussa huusi, et hitto vie - pinnalista tai ei - tässähän yhdistyy kaksi asiaa mitä rakastan. Tyyli ja kirjoittaminen. Siistien juttujen löytäminen ja jakaminen. Tärkeimpänä kuitenkin, teen tätä omaksi ilokseni, omilla ehdoillani. Jos joku muu fiilaa sitä, niin se on superii. Rakkaudest lajiin. Täytyy myöntää, että kuuntelin liian pitkään muiden mielipiteitä ja hitaasti aloin hyväksymään, omaksumaan niitä. Vinkki: älkää ikinä sortuko samaan! Se syö hitaasti sisältä ja voi johtaa jonkinasteiseen identitettikriisiin.

Elämässä kuuluu olla vähän glitteriä ja yksisarvisia, saa haaveilla ja unelmoida. Olkoon tämä siis mun oma ajatusten tyyssija.. Ja lopuksi, mulla on yksinkertaisesti liian paljon siistejä vaatteita kaapin pohjalla pölyttymässä, että mä oon jopa vähän surullinen niiden puolesta, jos ne eivät saa ansaitsemaansa huomiota.


Olkaa kuulolla,
Jannina

F11

30 kommenttia:

  1. Jesss ihanaa et oot back!! <3 sulla on niin mieletön tyyli ja kiva tapa kirjoittaa että tää on kyllä ihana uutinen! Onko sulla muuten instagramia?? Haluisin mennä seuraamaan sua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti Vilma! Ja joo, instasta mut löytää nimellä janninahakola :)

      Poista
  2. jes :-) toivottavasti into säilyy! tiedän kyllä kokemuksesta ton kun välillä bloggaaminen ei nappaa yhtään.

    VastaaPoista
  3. Sun kohdallasi palaaminen vaikka kuinka pitkän tauon jälkeen on aina ihan mahtavaa! Se että ei ole postannut ei saa mun käsityksiä susta mitenkään muuttumaan. Oot mulle aina inspiraation lähde!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, just tämän takia rakastan bloggaamista! Kiitos paljon tsemppaavista sanoistasi :)

      Poista
  4. Huippua kun oot takasin♥ Sun blogia on aina kiva lukea :)

    VastaaPoista
  5. Jannina, miten siellä menee? Olis kiva lukea kuulumisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hektistä elämää jälleen kerran, mutta kohta on tulossa postaus :-) Ensi viikolla

      Poista
  6. Bitch was back yhen postauksen verran

    VastaaPoista
  7. Älä XD no loppuviikost tulee varmaa jotain ku saan kuvat

    VastaaPoista
  8. Hei! Olisi kiva lukea uusia postauksia sinulta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Mulla on tekeillä yksi pidempi postaus, yritän saada sen valmiiksi piakoin kuulumisineen päivineen :)

      Poista
  9. Hei onko noi ne sun asokselta tilaamat pökät, vuodelta ruusu ja peruna? Hitto kun en tilannu itekki sillon! Kaipaisin tollasia pökiä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on ne ikivanhat, hiton hyvät! Kokeile kattoo sieltä legginssipuolelta, jos löytyis samantyyppisiä? Mun mielestä noi oli asoksen omaa mallistua :)

      Poista
  10. Ootko ylpee Jennistä? Jäi kiinni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä mun pitäisi olla ylpeä?

      Poista
    2. en ole aiempi, mutta etkö keksi mitään syytä olla ylpeä frendistäs?

      Poista
  11. Luin sun vanhoja postauksia ja muistin miks oot mun ainut tyyli-idoli ketä seuraan! Palaa pian takas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tiedäkään miten sun kommentti pelasti mun muuten ihan hirveen päivän! Multa tulee kohta vähän pidempi postaus, jossa selitän tätä taukoa ja vähän muutakin :)

      Poista
  12. Koska tulee postausta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin laittaa että tällä viikolla, mut etten joutuis syömään mun sanoja niin sanotaan, että tässä kuussa

      Poista
  13. Toivottavasti tosiaan tässä kuussa! Ikävä sun tekstejä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensi viikon aikana, tämä lupaan! Oli taas niin aktiviteettipainotteinen viikonloppu, että vasta nyt ehdin avata koneen :-)

      Poista
  14. Tule takaisiiiin! Tarvitsisin kevääseen tyyli-inspiraatiota

    VastaaPoista