perjantaina, heinäkuuta 31

BEEN BUSY

Hello, tulin vain muistuttamaan olemassaolostani tänne blogiin. Viime viikot on olleet mulle ihan superkiireisiä, reissun jälkeen olen oikeastaan tehnyt vaan duunia ja muuttoa. Ja tää muuttorumba on vienyt ihan kaikki voimat, pinna on kireellä jatkuvasti. Tänään olisi avainten luovutus ja sitten koko homma on onneksi ohi! Ja sitten pääsen matkapostausten pariin, kuviakin tuli otettua reippaasti yli 2500, joten niiden läpikäyminenkin on pieni proggis itsessään..

Screenshot 2015-07-31 15.05.01

- Jannina 

14 kommenttia:

  1. Mistä tuo sun aivan ihana takki on?

    VastaaPoista
  2. mitä mieltä oot freddyistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä se on jokaisen oma asia, millaisiin vaatteisiin pukeutuu. En omista freddyjä itse enkä kyllä haluaisikaan.

      Poista
  3. Hei kun sä tilasit joskus Ebaysta ne Leviksen shortsit, niin minkä malliset ne oli? Siis mikä sen mallin nimi on?

    VastaaPoista
  4. hei ootsä siinä hottis-martan esittelyvideolla? :D ihan sun näkönen tyttö siinä, tunnetko sen martan?

    VastaaPoista
  5. Hyi miten pinnallisia kavereita sulla on :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohjelman tarkoitus onkin olla vähän provosoiva, se on kuitenkin viihdeohjelma. Tunnetko montakin mun kaveria, kun puhut monikossa?

      Poista
  6. Miksei tuu enää postauksia? :'((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika ei vaan oo riittänyt, oon ollut aika poikki viime aikoina kun tuntuu, että kokoajan pitäisi olla jossain eikä sellasta "omaa aikaa" hirveesti oo siunaantunut.. Tai iltaisin, kun olisi aikaa postata, oon yksinkertaisesti niin poikki, ettei mistään jutusta, mikä vaatii edes vähän ajatusta, tuu mitään :D Haluaisin löytää aikaa & inspiraatiota tälle vielä!

      Poista
  7. Kui se opri lopetti blokkaamisen???

    VastaaPoista
  8. muutatko yksin pois

    VastaaPoista