tiistaina, kesäkuuta 28

VITTU KETÄ KIINNOSTAA

Pitäessäni talven mittaista taukoa bloggailusta, en oikeasti pitänyt taukoa. Olen kirjoittanut useita postauksia, jotka luonnoksissa odottavat päivänvaloa. Nyt koko jutun hauskin osuus: suurimman osan niistä olen kirjoittanut aamuyön pikkutunneilla enemmän tai vähemmän hiprakassa. Valehtelematta nämä ovat myös parhaimpia kirjoituksiani - häveliään estottomia, erittäin korkealentoista ajatuksenjuoksua paskalla huumorilla höystettynä.

Otsikoiden parasta antia ovat ehdottomasti "Kuolisinko onnellisena" ja "Hullu rakkaus" sekä oma, henkilökohtainen suosikkini "Vittu ketä kiinnostaa." Niin kuin aidoilla taiteilijasieluilla on tapana, puhkeaa luovuuteni sekä sisäinen runosuoneni kukkaan parhaiten aina parin viinilasin jälkeen. Nämä tekstit aion toistaiseksi pitää vain itselläni. Toivepostauksia kuitenkin otetaan vastaan ja mikäli mieltäsi askarruttaa jokin kysymys niin shoot me! Metaphorically.

Luin muuten eräs aamu jotain vanhoja blogitekstejäni vuosilta 2011-2012.. Voi luoja sitä on joskus ollut lapsellinen pikku pissis! Olispa ollut joku suodatin, kaikennäköistä tavaraa sitä on kyllä tullut suollettua pihalle; tekstejä luin vuoronperään kauhistellen ja toisinaan naureskellen. Noo, oppia elämä kaikki.

Untitled

14 kommenttia:

  1. Mielelläni lukisin näitä viinilasien jälkeen kirjoitettuja taiteilijatekstejä, varmasti hyviä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pienen sensuroinnin jälkeen ne vois olla ehkä julkaisukelpoisia :D

      Poista
  2. Minä myös lukisin niitä mielelläni! :D viihdyttävää muun blogimaailman tylsyyden keskellä hahah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D no kai mä voisin julkaista ne, kunhan siistin niitä vähän

      Poista
  3. Same same! Tullu naureskeltuu kans omille vanhoille postauksille, melkeen noussu oksennus suuhun. Miten voi olla oikeesti ihan eri ihminen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo... Oh lord, onneksi ikä on tuonut mukanaan vähän järkeä päähän XD

      Poista
  4. paljon sait sun viimeisimmästä äidinkielen esseestä? ja mikä on sun tavoite yo-kirjoituksissa äikän suhteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 40 muistaakseni. Lukio on ollut mulle sellainen ikuisuusprojekti, että oon tyytyväinen kunhan saan vaan paperit kouraan. E olisi kiva saada ja ihan realistinen, mutta sen verran hyvin tunnen itseäni, etten mitenkään älyttömästi tule kirjoituksiin pänttäämään. Valitettavasti oon koko lukion ajan mennyt sieltä mistä aita on matalin ja matikka taitaa olla ainoa aine, jonka kokeisiin oon oikeasti lukenut :D Äikästä C ja siitä alemmat olisi kyllä pettymys.

      Poista
  5. Minäkin haluan pikkutuntien tekstejä!!

    VastaaPoista
  6. Ai kauhee sie oot coolein tyyppi ketä internetin välitykseltä tiiän! Tai itseasiassa oot coolimpi ku neki ketkä oikeesti tunnen :D oot aivan ku joku kuningas Midas ihan basic juttujenki kans! Voi ku oltas frendejä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo ihan varma onko tää nyt sarkasmia vai ei, mutta kiitos kai? :D

      Poista
    2. Ei oo sarkasmia! En vaan oo näköjään yhtä hyvä välittään tunnetta tekstin välityksellä... viestini oli vilpitön! :)

      Poista
  7. Siis ei herrajestas.. vieläkö sä suoritat sitä lukiota?! Oikeesti yritä nyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tää nyt ihan oppikirjan mukaan ole mennyt, mutta loppusuora häämöttää. Ennen mua hävetti oma laiskuus ja saamattomuus ko. asian suhteen, mutta nykyään olen armollisempi itseäni kohtaan. Mä olen kuitenkin ollut työelämässä yli 4 vuotta, elättänyt itseäni ja samalla käynyt koulua, kuitenkaan elämänlaadusta tinkimättä (koskaan kun ei voi tietää mitä huomenna tapahtuu). Mun mielestä tärkeintä on olla onnellinen. Ihmisiä ja elämänpolkuja on monenlaisia, onneksi maailmakin on muuttunut ja ihmisten ymmärys erilaisia valintoja kohtaan on yleisellä tasolla hyväksyttävämpää. Hyvää kesää ja kyllä mä klaaraan sen!

      Poista