sunnuntaina, kesäkuuta 28

HETEROPHOBIA

- NO FEAR OF DIFFERENT WE ARE ALL EQUAL -

HETEROPHOBIA

TOP HETEROPHOBIA BY ANTTI ASPLUND
LEGGINS ESTRADEUR
BOOTS KENKÄMARSKI
NECKLACE GENDERLESS BY ANTTI ASPLUND
SUNGLASSES RAY BAN

Eilinen oli yksi iloisimmista ja onnellisimmista päivistä aikoihin. Olin mukana Helsinki Pride -kulkueessa, viime kerrasta taitaa olla nelisen vuotta aikaa. Puistojuhlassa olen tosin ollut joka vuosi! Kulkueessa kävellessä iski fiilis, että mä teen jotain tärkeää. Tasa-arvo ja vapaus olla oma itsensä on fundamentaalisia asioita - oikeuksia, joiden pitäisi kuulua kaikille. Suomessa mennään kokoajan parempaan suuntaan, varsinkin tasa-arvoisen aviolittolain läpimeno eduskunnassa oli aimo harppaus eteenpäin. Hieno uutinen oli myös Yhdysvaltojen korkeimman oikeuden päätös sallia homoliitot kaikissa 50 osavaltiossa. #LOVEWINS

Tasa-arvoinen avioliittolaki oli kimmoke myös Antti Asplundin suunnitelemaan HETEROPHOBIA -vaatemallistoon, jonka tarkoituksena on julistaa tasavertaisuutta sukupuolesta ja seksuaalisuudesta riippumatta. Olen onnekas, sillä mulle tarjottin mahdollisuus päästä mukaan tähän tasavertaisuuden karavaaniin, johon tartuin empimättä. Tänä kesänä olemme mukana erilaisissa tapahtumissa promoamassa HETEROPHOBIA -mallistoa ja Helsinki Pride 2015 oli yksi niistä. Olimme mukana kulkueessa ja paikan päällä puistojuhlassa myymässä vaatteita. Jos missasit tapahtuman ja kiinnostuit heterophobiasta, ensi lauantaina ollaan Sun Roba tapahtumassa taas myymässä! Tai klikkaa itsesi heterophobian nettisivuille, koodilla SUMMERTOUR saat nyt -10% tilauksestasi!

HETEROPHOBIASHOP HERE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti